Buna ziua, BistrițaTu cu orașulCampania taTotul personalDe cadou
2018-3-29

Oaspeții mulțumiți vestesc excelența!

Hotel Metropolis a primit la începutul acestui an distincția Traveller’s Choice și se încadrează în procentul de 1% aferent unităților de cazare înregistrate pe TripAdvisor care au primit acest premiu. Hotel Metropolis este un hotel de top prin arhitectura care îl definește și prin oamenii care lucrează aici. Constanța cu care echipa hotelului Metropolis oferă servicii de calitate îl clasează în fiecare an pe primele locuri în diverse topuri.


Mai bine ca acasă

Profesionalismul echipei și furnizarea serviciilor cu zâmbetul pe buze sunt valorile primordiale pe care Hotel Metropolis le promovează prin serviciile oferite. Ne dorim ca oaspeții noștri să se simtă mai bine decât acasă. Marșăm pe ideea de ”Mai bine ca acasă”. Profesionalismul manifestat în interacțiunea pe care o avem cu clienții noștri este primul lucru pe care îl promovăm în instruirea angajaților. Promovăm respectul. Respectul față de oaspeții care ne trec pragul, respectul în echipă, amabilitatea, care trebuie să fie o calitate interioară a celor care se angajează la Hotel Metropolis, și pe care clienții o simt ca fiind cea mai importantă calitate a noastră. Locația este una spectaculoasă și este mereu completată de servicii de calitate, produse noi, originale. Încercăm în fiecare sezon să venim cu noutăți, cu preparate noi. Evident că oamenii sunt dornici să aleagă ceva deosebit, ceva care li se potrivește. Pe lângă varietatea de servicii și calitatea superioară a acestora, pe care clasificarea la 5 stele le impune, este cert că ne bazăm pe oamenii din echipa noastră. O clădire frumoasă, fără oamenii potriviți, rămâne doar un zid și atât, susține managerul general al hotelului, Oana Milea.

E cert faptul că Hotel Metropolis este un hotel cu servicii și facilități exclusiviste, adresate unei categorii distinse de clienți. Pentru ca în momentul check-out-ului clientul să fie mulțumit pe deplin de complexul de servicii oferite, e nevoie ca armonizarea echipelor fiecărui departament să fie una fără cusur. Managerul hotelului recunoaște că nu este foarte simplu să fie totul perfect, dar nu e imposibil. Comunicarea în interiorul echipei, cea interdepartamentală și comunicarea cu clientul este esențială. Chiar și atunci când au loc mici inadvertențe, dacă comunicarea e eficientă și la timp, clientul va pleca mulțumit și se va reîntoarce la noi.
Cred că totul pleacă de la atitudine în orice echipă și în orice domeniu. Până la urmă, dacă clientul simte că pentru echipa noastră el reprezintă principalul interes, că ne pasă de ceea simte, de ceea ce îi place și ce nu îi place, evident că atunci și feedback-ul lui va fi unul pozitiv și va lua decizia de a reveni.


Pur și simplu ne place

Totul a fost foarte bine gândit, începând de la nivelul de proiectare a clădirii care urma să devină Hotel Metropolis. Fiecare element al construcției este foarte bine pus în valoare de constructori, începând de la centrul Spa al hotelului. Atmosfera de relaxare și destindere a centrului Spa Metropolis este transmisă inclusiv prin materialele folosite în crearea acestui spațiu. Materiale aflate în armonie cu natura, care creează o stare de bine fără să realizezi de unde provine. I-am auzit pe oaspeții noștri spunând ‘Ne simțim bine la hotel Metropolis, dar nu știu de ce. Pur și simplu ne place.’ Centrul Spa este un centru modern, cu echipamente de ultimă generație, care oferă servicii extrem de diverse pentru zona de beauty și relaxare. Este un centru unic la nivel local și chiar regional.
Zona de evenimente este atent monitorizată de către echipa noastră și oferim consiliere profesională persoanelor interesate să organizeze evenimente în cadrul locației noastre. Avem persoane care se ocupă de evenimentele celor care ne trec pragul în așa fel încât devin și ei parte din eveniment. Acesta este nivelul nostru de implicare și asta ne place: să fim parte din evenimentele fericite ale oamenilor.

 


Pentru serviciile de cazare furnizate de Hotel Metropolis, confortul este definitoriu. Avem chestionare în camere pe baza cărora construim strategiile de îmbunătățire a serviciilor noastre, iar la categoria confort primim întotdeauna calificativul ‘Excelent’ din partea oaspeților. Arhitectura camerelor este foarte bine gândită, sunt spațioase și luminoase. Natura din jur ne susține foarte mult pentru că avem camere cu vedere spre parc sau cu vedere spre pădurea Codrișor și râul Bistrița. Suntem foarte atenți atunci când alegem textura lenjeriei, suntem atenți la detaliile care creează o ambianță plăcută în fiecare cameră. Atenția la detalii cred că este un alt punct forte care îi determină pe clienți să ne aleagă si să se simtă foarte bine la noi.


Diversitate

Oaspeții fideli ai Hotelului Metropolis sunt reprezentați în cea mai mare proporție de clienții business. Deși avem tendința să credem contrariul, Bistrița este un oraș activ, lucrurile funcționează în zona de afaceri și cred că noi, hotelierii, simțim cel mai bine pulsul din această perspectivă. Sunt foarte mulți cei interesați de Bistrița, care identifică oportunități de afaceri în zonă și călătoresc în orașul nostru. Dar pe perioada de vară suntem solicitați și pentru grupurile leisure. Bistrița este inclusă tot mai des în circuitele interne organizate de tour operatorii români și străini. Suntem foarte bucuroși că în ultimii ani aceștia au început să direcționeze circuitele spre Bistrița, optând astfel să înnopteze aici și nu la Baia Mare sau la Cluj, cum o făceau înainte. Mai mult decât atât, avem mai multe grupuri care rezervă două nopți de cazare, nu doar una cum obișnuiau în anii precedenți. Turiștii sunt încântați de hotel, de proximitatea parcului și de oraș în sine. Îl consideră foarte cochet, clienții sunt multumiți și se întorc cu drag aici. Ei văd altfel orașul decât îl percepem noi și acesta e avantajul nostru.

 


În general, turiștii sunt impresionați de țara noastră. I-am solicitat opinia chiar proprietarului unei agenții, un tour operator din Germania, cu privire la ceea ce îi atrage pe turiști în România. Răspunsul pe care l-am primit a fost diversitatea. Este o țară surprinzătoare pentru ei, le sunt depășite așteptările și le place diversitatea de care dispunem, faptul că aici se pot bucura, în 7-10 zile cât durează un circuit, de mare, de munte, de deltă, de obiective istorice, mănăstiri, biserici de lemn și multe altele, ne povestește în continuare Oana Milea.

Din cartea de oaspeți

Nume importante din toate domeniile au trecut pragul Hotelului Metropolis și au lăsat un semn de apreciere în cartea de oaspeți pentru experiențele trăite aici: scriitori, actori, sportivi de performanță, nume sonore ale vieții sociale din România. Dan Puric a fost unul dintre cei care au stat la noi și care a atras foarte multă lume din oraș pentru a-l cunoaște. Știind că e cazat în hotelul nostru, vroiau să îl vadă, să audă ce are de spus. Avem bucuria să vedem că oameni cunoscuți își exprimă dorința de a fi cazați aici. Dacă sunt invitați la un eveniment în oraș, de orice natură, își doresc să fie cazați la Hotel Metropolis. Asta înseamnă că au auzit de noi, înseamnă că se vorbește despre noi și se vorbește de bine, ne mărturisește Oana Milea.
Oana Milea ne dezvăluie câteva detalii și despre surprizele pe care echipa Metropolis le pregătește pentru oaspeți în acest an. Sunt foarte diverse evenimentele pe care le organizăm. Fiecare zi e diferită. Nu seamănă niciun an cu celelalt, nicio zi cu alta. La fel se anunță a fi și anul 2018. Va fi un sezon foarte plin pentru toate serviciile pe care le oferim. Am primit rezervări pentru mult mai multe grupuri decât anul trecut.
Vom aduce noutăți culinare și un chef care va completa echipa. Ne-am propus să animăm terasa în această vară. Este foarte frumoasă și ar fi păcat să nu o valorificăm la potențialul ei maxim. Ne dorim o vară cu evenimente. Calendarul și structura evenimentelor este în lucru, dar dorim să organizăm seri tematice în cadrul terasei, în colaborare cu diverși parteneri – degustări de vinuri, asociate cu meniuri, diverse tipuri de party - tango party, salsa party, etc.

Iar la capitolul evenimente sociale personale, locația e complet rezervată până anul viitor.
Este îmbucurător faptul că mulți tineri se întorc acasă, la Bistrița. Își doresc altceva, timp pentru familie, timp pentru ei. Avem colegi care s-au întors acasă după ce au lucrat în Cluj sau chiar în străinătate.

Pentru că funcționează, ne-am propus să atragem cât mai multă lume la Bistrița. Și avem vești bune! Clujenii vin adesea la Bistrița pentru a petrece weekend-ul. Promovăm ideea de citybreak în Bistrița. De 1 decembrie anul trecut, de exemplu, am avut cazate peste 40 de persoane care au venit să petreacă Ziua Națională a României la Bistrița.

 

Povestea Oanei Milea în cadrul Hotelului Metropolis a început în anul 2011, la 5 luni după deschiderea locației. A fost o provocare pentru mine. Aveam experiență în domeniu, dar într-un hotel de 3 stele dintr-un alt oraș, unde am profesat timp de 10 ani. Am învățat foarte multe în acești ani și m-am gândit că lucrurile nu pot fi foarte diferite într-un hotel de 5 stele, doar că nivelul așteptărilor va fi mult mai ridicat. Am considerat că pot face față și se pare că am făcut.

Până în prezent, am condus echipa cu foarte multă energie pozitivă, ceea ce îmi și propusesem de altfel. Mi-am dorit să mobilizez echipa în mod pozitiv, indiferent de context și situație. Rezultatele pe care le-am avut și premiile pe care Hotel Metropolis le-a obținut în toți acești ani mi-au demonstrat că am făcut alegerea potrivită și m-au motivat să continui în aceeași manieră și să îmi doresc mai mult pentru mine și echipa mea.

Sunt o persoană pozitivă și optimistă, exagerat de optimistă uneori, dar acest lucru chiar ajută atât timp cât rămâi ancorat în realitate. Prin atitudinea mea pozitivă am reușit să motivez echipa de fiecare dată. Au fost momente în istoria hotelului care au impus mobilizare generală. Întotdeauna am reușit să mobilizez în mod constructiv echipa prin adoptarea atitudinii corespunzătoare.
Prin atitudine, prin faptul că am încercat să fiu corectă și echilibrată întotdeauna cu oamenii, am reușit să sudez o echipă care mă susține și fără de care nu aș putea face nimic. Ar fi absurd să crezi că un om ar putea face totul într-o locație de o asemenea amploare.

Oana Milea ne salută

Vă invit să ne bucurăm de locurile și oamenii care trăiesc în orașul nostru, să știm că zilele pot fi bune la Bistrița, depinde doar de perspectiva din care privim lucrurile. Îmi doresc să trăim Bistrița, uneori ca și cum am fi turiști, să încercăm să vedem partea frumoasă și să ne bucurăm de faptul că într-un oraș așa mic, avem locuri surprinzătoare pentru cei care aleg să îl viziteze.

Hotel Metropolis
Str Parcului, nr 19 Bistrița 420035
0263 205 020
www.hotelmetropolis.ro
Hotel Metropolis